jjjasse.blogg.se/ahelpinghand

Mitt Projektarbete jag kämpat för i 2år. Alla bilder som är från själva ÖVerlämningen i Sri Lanka läggs ut här

Bilder

Kategori: Allmänt

Vi blev bjudna till en tillställning där Svenska Folkdansare och Sri Lankiska Folkdansare hade en tillställning till skolbarn för att visa de båda folkdanserna, jag fick äran att överlämna tjocka engelsklexikon till skolbarn i min egna ålder.
Fick även äran att träffa skolministern och överlämna ett Alf ekberg Äpple
Svenska folkdansare
Sri Lankiska Skolbarn dansar en av de Folkdanser
2012.11.7
Idag vaknade vi väldigt tidigt. Vi pakade in alla lexikon och åkte mot Colombo. Eftersom det är regnperiod i Sri Lanka nu så var vissa ställen översvämmade med vatten och hela resan till Colombo tog längre tid än väntat. Vi har just varit och sett Både svenska och Sri Lankiska Folkdansare. Jag har delat ut 12 tjocka lexikon på engelska till skolbarn i min egna ålder. Fick även träffa Ambasadörn och Skolministern. Kul att se de båda folkdanserna från mina två länder. Stor skillnad och det var VÄLDIGT trevligt. Knappt någon sömn. Åker bil varje dag minst 5h...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: